Hammaddeyide yurtiçinden sağlayıp fabrikada işliyordu ama artık işleyecek fabrika yok.

Şimdi hem işçilik hem dışarıdan alınan hammaddeye para ödüyorsun.

detay için okuyup aydınlanmanı tavsiye ederim bknz. http://www.muratozveri.net/?p=811

Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satılmadan önce hammaddesi yurtiçinde üretilirken satıldıktan sonra ithal mi kullandılar?