İnan sizinle polemiğe girecek zamanım yok .Satmadılar tamam hatta 1000 tane yeni fabrika yaptılar siz haklısınız ok .
Herşeyi üretiyoruz .Şahlanıyoruz demi ?
Neyse.İşim gücüm var.
Merakımdan sordum kusura bakmayın, siyasi işlerden pek anlamam. Mesela devlet destekli Kredi tarım koop market fiyatları çok da uygun değilken kağıt fabrikası devlette olsa fiyatları çok mu uygun olacak sizce?