CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hammaddeyide yurtiçinden sağlayıp fabrikada işliyordu ama artık işleyecek fabrika yok.

Şimdi hem işçilik hem dışarıdan alınan hammaddeye para ödüyorsun.

detay için okuyup aydınlanmanı tavsiye ederim bknz. http://www.muratozveri.net/?p=811
Boşuna uğraşma hocam ya .
Sata sata bir şey bırakmadılar hala savunuyorlar yeminle aklım almıyor arkadaş .
Sonra diyorlar ki bu ülkede mevcut partiden önce bir şey yapılmadı ..
Sattıkları fabrikalar sanki babalarından miras kaldı..
Bu zihniyet ne biliyor musun sevgili hocam ?
Evi yanan insanlar vardı ya hani üzerine çay fırlattıkları.
Hani o insanlar hala alkışladı ya .İşte aynı zihniyet.
Anlatamazsın .Olan boşa verdiğimiz zamanımıza olur.