CicekSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hammaddeyide yurtiçinden sağlayıp fabrikada işliyordu ama artık işleyecek fabrika yok.

Şimdi hem işçilik hem dışarıdan alınan hammaddeye para ödüyorsun.

detay için okuyup aydınlanmanı tavsiye ederim bknz. http://www.muratozveri.net/?p=811
Diğer arkadaş yaftaladı, açıklayıcı bilgi için teşekkür ederim.