Diğer arkadaş yaftaladı, açıklayıcı bilgi için teşekkür ederim.
Keşke herkes özelleştirmeyi değil de üretimi savunsa hocam. Eleştirmemiz lazım ki herşeyi karanlıklar aydınlığa çıksın.
Doğruyu da yanlışı da eleştirmek gerek . Bu ülke hepimizin .Hükümetler gider as olan devlettir.Maksat olan vatandaşa olmasın .Herkes rahat yaşam sürsün.