Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer arkadaş yaftaladı, açıklayıcı bilgi için teşekkür ederim.
Keşke herkes özelleştirmeyi değil de üretimi savunsa hocam. Eleştirmemiz lazım ki herşeyi karanlıklar aydınlığa çıksın.
Doğruyu da yanlışı da eleştirmek gerek . Bu ülke hepimizin .Hükümetler gider as olan devlettir.Maksat olan vatandaşa olmasın .Herkes rahat yaşam sürsün.