• 09-12-2021, 18:46:10
    #10
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bugün zaten ağrıların 3. günü. halen aynı hafif boğaz ağrısı var başka birşey yok. tat alma kolu alma falan var yani onlarda hiç sorun yok. size verilen ilaçları kullandınız mı?
    Hayır kullanmadım, bol su, meyve ve parol dışında hiçbir şey kullanmadım.
  • 09-12-2021, 18:47:47
    #11
    ByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sağlık çalışanı olarak ve çok hasta görmüş biri olarak cevap verebilirim,
    * Eğer çok yakın bir yakının pozitif ise; tat - koku - boğaz agrısı - göğüs agrısı - grip - öksürük bunlardan bir veya birden fazlası var ise direk gidin test yaptırın.
    * test sonucu hiçbir zaman %100 değildir. Sana bir örnek nişanlımın dedesi rahatsızlandı geçenlerde gece 11 de alınan sonuc negatif, ben sonuca inanmıyarak sabah 9 da sevk edilen hastane de aldırdıgım sonuç pozitif.
    * öksürük varsa ve eklem ağrısı varsa sürüntü yaptırdınız negatif çıkabilir. bu belirtiler var ise mutkala tomografi isteyin. tomografide buzlu cam en ufak görünsün direk covid'dir.
    Senin yazdıklarına göre doktorun görmesi en saglıklısı . tahminim sende pozitifsin ama cok hafif geçiriyorsun.
    teşekkürler hocam bilgi için. Dediğim gibi hem bende hemde annemde sadece hafif boğaz ağrısı var ve bugün 3. gün. Babam ve kardeşlerimde de hiçbir belirti sorun yok. Ayrıca şunu sormak istiyorum size bu pozitif çıkan kişilere verilen ilaçlar gerçekten faydalı mı? Çok zararlı olduğunu duyduğumuz için biz istemedik
  • 09-12-2021, 18:49:22
    #12
    onurtayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır kullanmadım, bol su, meyve ve parol dışında hiçbir şey kullanmadım.
    bizde zaten bol su içiyoruz meyve falanda yemeye başladık bakalım inşallah kısa sürede atlatırız
  • 09-12-2021, 18:50:35
    #13
    Hocam büyük geçmiş olsun. İnşallah tez vakitte atlatırsınız durumu.. Annenize durum hakkında sıhhât ve de sağlık diliyorum. 🙏
  • 09-12-2021, 18:51:22
    #14
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam büyük geçmiş olsun. İnşallah tez vakitte atlatırsınız durumu.. Annenize durum hakkında sıhhât ve de sağlık diliyorum. 🙏
    çok teşekkür ederim hocam Allah razı olsun
  • 09-12-2021, 18:51:35
    #15
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam bilgi için. Dediğim gibi hem bende hemde annemde sadece hafif boğaz ağrısı var ve bugün 3. gün. Babam ve kardeşlerimde de hiçbir belirti sorun yok. Ayrıca şunu sormak istiyorum size bu pozitif çıkan kişilere verilen ilaçlar gerçekten faydalı mı? Çok zararlı olduğunu duyduğumuz için biz istemedik
    Çok zararlı diye birşey yok hocam o na sakın inanmayın. İlaçları çogunlukla agır geçirenler veya ağır gecirebilir diye düşündükleri diyeyim o kişilere tavsiye ederler.
    3.Gündeymişsiniz ve belirtileriniz var rahatsızlıgın çok değil anladıgım kadarıyla, pazar akşamına kadar kendinizi dinleyin bence , dinle derken dinlenin değil.
    Çok geçmiş olsun.
  • 09-12-2021, 18:52:53
    #16
    ByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok zararlı diye birşey yok hocam o na sakın inanmayın. İlaçları çogunlukla agır geçirenler veya ağır gecirebilir diye düşündükleri diyeyim o kişilere tavsiye ederler.
    3.Gündeymişsiniz ve belirtileriniz var rahatsızlıgın çok değil anladıgım kadarıyla, pazar akşamına kadar kendinizi dinleyin bence , dinle derken dinlenin değil.
    Çok geçmiş olsun.
    zaten onlarda aradıklarında ilaçları istermisiniz diye önermişler ama biz istemedik.
  • 09-12-2021, 18:54:47
    #17
    tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten onlarda aradıklarında ilaçları istermisiniz diye önermişler ama biz istemedik.
    evet sadece öneri sunarlar, ağır geçirmediğiniz ve dediğim gibi pazar akşamına kadar kendinizi dinleyin duruma göre filyasyon ekibi ile iletişime geçebilirsiniz.
  • 09-12-2021, 18:56:08
    #18
    ByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet sadece öneri sunarlar, ağır geçirmediğiniz ve dediğim gibi pazar akşamına kadar kendinizi dinleyin duruma göre filyasyon ekibi ile iletişime geçebilirsiniz.
    peki hocam çok teşekkür ederim