tecnomedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Test sonucu pozitif çıktı
34
●446
- 09-12-2021, 18:47:47teşekkürler hocam bilgi için. Dediğim gibi hem bende hemde annemde sadece hafif boğaz ağrısı var ve bugün 3. gün. Babam ve kardeşlerimde de hiçbir belirti sorun yok. Ayrıca şunu sormak istiyorum size bu pozitif çıkan kişilere verilen ilaçlar gerçekten faydalı mı? Çok zararlı olduğunu duyduğumuz için biz istemedikByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 18:49:22bizde zaten bol su içiyoruz meyve falanda yemeye başladık bakalım inşallah kısa sürede atlatırızonurtayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 18:51:22çok teşekkür ederim hocam Allah razı olsunAFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 18:51:35Çok zararlı diye birşey yok hocam o na sakın inanmayın. İlaçları çogunlukla agır geçirenler veya ağır gecirebilir diye düşündükleri diyeyim o kişilere tavsiye ederler.tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.Gündeymişsiniz ve belirtileriniz var rahatsızlıgın çok değil anladıgım kadarıyla, pazar akşamına kadar kendinizi dinleyin bence , dinle derken dinlenin değil.
Çok geçmiş olsun. - 09-12-2021, 18:52:53zaten onlarda aradıklarında ilaçları istermisiniz diye önermişler ama biz istemedik.ByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 18:54:47evet sadece öneri sunarlar, ağır geçirmediğiniz ve dediğim gibi pazar akşamına kadar kendinizi dinleyin duruma göre filyasyon ekibi ile iletişime geçebilirsiniz.tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 18:56:08peki hocam çok teşekkür ederimByQush adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle