tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam bilgi için. Dediğim gibi hem bende hemde annemde sadece hafif boğaz ağrısı var ve bugün 3. gün. Babam ve kardeşlerimde de hiçbir belirti sorun yok. Ayrıca şunu sormak istiyorum size bu pozitif çıkan kişilere verilen ilaçlar gerçekten faydalı mı? Çok zararlı olduğunu duyduğumuz için biz istemedik
Çok zararlı diye birşey yok hocam o na sakın inanmayın. İlaçları çogunlukla agır geçirenler veya ağır gecirebilir diye düşündükleri diyeyim o kişilere tavsiye ederler.
3.Gündeymişsiniz ve belirtileriniz var rahatsızlıgın çok değil anladıgım kadarıyla, pazar akşamına kadar kendinizi dinleyin bence , dinle derken dinlenin değil.
Çok geçmiş olsun.