tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bugün zaten ağrıların 3. günü. halen aynı hafif boğaz ağrısı var başka birşey yok. tat alma kolu alma falan var yani onlarda hiç sorun yok. size verilen ilaçları kullandınız mı?
Hayır kullanmadım, bol su, meyve ve parol dışında hiçbir şey kullanmadım.