Çok zararlı diye birşey yok hocam o na sakın inanmayın. İlaçları çogunlukla agır geçirenler veya ağır gecirebilir diye düşündükleri diyeyim o kişilere tavsiye ederler.
3.Gündeymişsiniz ve belirtileriniz var rahatsızlıgın çok değil anladıgım kadarıyla, pazar akşamına kadar kendinizi dinleyin bence , dinle derken dinlenin değil.
Çok geçmiş olsun.
zaten onlarda aradıklarında ilaçları istermisiniz diye önermişler ama biz istemedik.