onurtayli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır kullanmadım, bol su, meyve ve parol dışında hiçbir şey kullanmadım.
bizde zaten bol su içiyoruz meyve falanda yemeye başladık bakalım inşallah kısa sürede atlatırız