• 09-12-2021, 16:26:55
    #10
    Scarecrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an hayran olabilirsiniz fakat 2-3 sene sonra android cihaz tökezlemeye başlayınca iPhone 12 cihazınız son güncellemeleri alan ve stabil olarak çalışmaya devam eden bir cihaz olacak. O zaman da tam tersi bir hayranlık olacak diye düşünüyorum
    Hocam Amiral gemisi telefonlar içinde geçerli mi bu söyledikleriniz
  • 09-12-2021, 16:26:57
    #11
    Ben olsaydım sadece kamerası için bile s21 ultra alırdım.
  • 09-12-2021, 16:27:02
    #12
    Benim seçimim iPhone 12 olur.
  • 09-12-2021, 16:27:59
    #13
    MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsaydım sadece kamerası için bile s21 ultra alırdım.
    Gerçekten efsanevi bir telefon. Apple ekosistemini bırakıp geçemiyor insan birden. Şu zamlardan önce almış olmasaydım 12'yi muhtemelen hiç düşünmeden geçerdim.
  • 09-12-2021, 16:30:32
    #14
    Yıllardır android kullanıyorum. IOS'a geçtim(IPhone 11) ancak IOS'a bir yere kadar dayanabiliyorum. Androidin özgürlüğünün avantajı çok iyi. Ayrıca S ve Note serisi öyle 2-3 yılda tökezleyen cihazlar değiller. A - J -M serisi gibi düşünülmemeli.
    Samsung'un premium cihazları S ve Note serileri. 11 Pro Max düşünüyordum Note 20 Ultra ve S21 Ultrayı incelemeye başladım ve tercihim yıllarca kullanmış olduğum S serisinden devam etmek olacak gibi görünüyor
  • 09-12-2021, 16:32:14
    #15
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır android kullanıyorum. IOS'a geçtim(IPhone 11) ancak IOS'a bir yere kadar dayanabiliyorum. Androidin özgürlüğünün avantajı çok iyi. Ayrıca S ve Note serisi öyle 2-3 yılda tökezleyen cihazlar değiller. A - J -M serisi gibi düşünülmemeli.
    Samsung'un premium cihazları S ve Note serileri. 11 Pro Max düşünüyordum Note 20 Ultra ve S21 Ultrayı incelemeye başladım ve tercihim yıllarca kullanmış olduğum S serisinden devam etmek olacak gibi görünüyor
    Yok hocam aklın varsa S21 Ultra al. iPhone 12 aldım tamam memnunum ama o kadar kısıtlı ki. Jailbreak bekliyorsun aylarca yıllarca gelmiyor. Android'in özgürlüğünü çok seviyorum ama kulaklığıma kadar Apple. Birden bırakıp geçemiyorum maalesef o cesareti bulamıyorum kendimde. Bir de eskisi gibi ha diyince değiştiremiyorsun da artık ekonomi şartlarından dolayı. Pişmanlık duyarsam verdiğim cihazları geri alamam.
  • 09-12-2021, 16:33:38
    #16
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Amiral gemisi telefonlar içinde geçerli mi bu söyledikleriniz
    Geçerli tabi hocam yıllardır android kullanıyordum(s7 edge, s20+, redmi note 8) sonra bir gün 6s gördüm ve yıllar geçmesine rağmen yağ gibi aktığını görünce şok oldum diyebilirim. Kağıt üstünde en düşük android telefon bile iPhone dan üstün gözüküyor fakat o şatafatlı donanımların üstünde çalışan android işletim sistemi genel olarak 2-3 sene sonra kasmaya başlıyor. Bakın XR çıktığında herkes gidip s10e aldı çok net hatırlıyorum o zaman bir gerçek kağıt üstünde s10e daha üstündü fakat şu an tökezlemeye başladı ve xr hala yağ gibi akmakta ve alan herkes seçmediğine pişman. Uzun süreli bakmanız lazım malum her zaman telefon değiştiremiyoruz artık.
  • 09-12-2021, 16:45:26
    #17
    Cyber Security
    1 Aydan daha uzun süredir iphone12 kullanıyorum çok memnunum şiddetle tavsiye ederim
  • 09-12-2021, 16:49:04
    #18
    numanenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Aydan daha uzun süredir iphone12 kullanıyorum çok memnunum şiddetle tavsiye ederim
    12'deyim hocam ben de zaten