Hocam Amiral gemisi telefonlar içinde geçerli mi bu söyledikleriniz
Geçerli tabi hocam yıllardır android kullanıyordum(s7 edge, s20+, redmi note 8) sonra bir gün 6s gördüm ve yıllar geçmesine rağmen yağ gibi aktığını görünce şok oldum diyebilirim. Kağıt üstünde en düşük android telefon bile iPhone dan üstün gözüküyor fakat o şatafatlı donanımların üstünde çalışan android işletim sistemi genel olarak 2-3 sene sonra kasmaya başlıyor. Bakın XR çıktığında herkes gidip s10e aldı çok net hatırlıyorum o zaman bir gerçek kağıt üstünde s10e daha üstündü fakat şu an tökezlemeye başladı ve xr hala yağ gibi akmakta ve alan herkes seçmediğine pişman. Uzun süreli bakmanız lazım malum her zaman telefon değiştiremiyoruz artık.