iPhone 12 mi S21 Ultra mı?
22
●316
- 09-12-2021, 16:19:10s21 ultra(6 aydır s20 ultra kullanıyorum, hayatım boyunca pc dahil hep ios kullandım), aşırı memnunum. Bir daha IOS a asla dönmem
- 09-12-2021, 16:19:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.iPhone 12 alırdım ben.
- 09-12-2021, 16:20:00En çok nelerden memnunsunuz mesela?TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de iPhone 12 kullanıyorum ama S21 Ultra'ya hayranlıkla bakıyorumkomplexuss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 16:21:07en çok şarjından ve performansından memnunum. Isınmıyor mesela fön makinesi gibi. Çok aşırı aşırı aşırı yoğun kullanımda tam gün gidiyor şarjımbbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2021, 16:21:22Uzun yıllardır iOS kullanıyorum ama jailbreak yoksa telefon aşırı kısıtlı. Şu anda 12 kullanıcısıyım Android'in özgürlüğünü kıskanıyorum. Vazgeçemiyorum da iOS'ten. Çünkü tüm cihazlarım Apple.Mexican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle