TuruncuMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
s21 ultra(6 aydır s20 ultra kullanıyorum, hayatım boyunca pc dahil hep ios kullandım), aşırı memnunum. Bir daha IOS a asla dönmem
En çok nelerden memnunsunuz mesela?

komplexuss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 12 alırdım ben.
Ben de iPhone 12 kullanıyorum ama S21 Ultra'ya hayranlıkla bakıyorum