Aslında ios ile android kıyaslaması yapmak lazım . Yani cihazdan çok tamamen işletim sistemi tercihine bağlı kanımca
Uzun yıllardır iOS kullanıyorum ama jailbreak yoksa telefon aşırı kısıtlı. Şu anda 12 kullanıcısıyım Android'in özgürlüğünü kıskanıyorum. Vazgeçemiyorum da iOS'ten. Çünkü tüm cihazlarım Apple.