atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır android kullanıyorum. IOS'a geçtim(IPhone 11) ancak IOS'a bir yere kadar dayanabiliyorum. Androidin özgürlüğünün avantajı çok iyi. Ayrıca S ve Note serisi öyle 2-3 yılda tökezleyen cihazlar değiller. A - J -M serisi gibi düşünülmemeli.
Samsung'un premium cihazları S ve Note serileri. 11 Pro Max düşünüyordum Note 20 Ultra ve S21 Ultrayı incelemeye başladım ve tercihim yıllarca kullanmış olduğum S serisinden devam etmek olacak gibi görünüyor
Yok hocam aklın varsa S21 Ultra al. iPhone 12 aldım tamam memnunum ama o kadar kısıtlı ki. Jailbreak bekliyorsun aylarca yıllarca gelmiyor. Android'in özgürlüğünü çok seviyorum ama kulaklığıma kadar Apple. Birden bırakıp geçemiyorum maalesef o cesareti bulamıyorum kendimde. Bir de eskisi gibi ha diyince değiştiremiyorsun da artık ekonomi şartlarından dolayı. Pişmanlık duyarsam verdiğim cihazları geri alamam.