MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben olsaydım sadece kamerası için bile s21 ultra alırdım.
Gerçekten efsanevi bir telefon. Apple ekosistemini bırakıp geçemiyor insan birden. Şu zamlardan önce almış olmasaydım 12'yi muhtemelen hiç düşünmeden geçerdim.