• 25-11-2021, 11:09:35
    #10
    iPhone alcaktım fakat vazgeçtim, 8 ve X serisini 2nci el almak gerekir üretim yok çünkü,bir arıza çıksa çok pahalı tutuyor,Note 10 Pro yerine K40 veya Mi 10T tercih edin şuan mi 10t kullanıyorum her şeyi güzel ama K40 daha güzel
  • 25-11-2021, 11:20:16
    #11
    Parası varsa boşverin alsın iPhone hocam

    Android 11 kulanıcısı olarka (realme 7 pro) hantallık kapatma resetleme hiçbir sorun yok oldukça stabil bir hale geldi artık.
  • 25-11-2021, 11:24:04
    #12
    YILLARDIR ANDORİD KULLANIRIM HEPSİNİ DE YENİ ÇIKAN ALMAYA ÇALIŞIRIM AMA. ŞUNU TECRUBE ETTİM İPHONE KALİTESİ GÖKLERDE HOCAM. SİZE yemin ederim İphone aldıktan sonra oh be dersiniz. Ve X almanızı öneririm bakmayın android diyen çoğu kişi iphone kullanmamış xiaomici tayfa
  • 25-11-2021, 11:24:10
    #13
    Tercihler arasında en mantıklısı Redmi Note 10 Pro.
  • 25-11-2021, 11:29:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Değerli cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
  • 25-11-2021, 12:13:01
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, iOs ve Android işletim sistemleri bir birinden çok farklı sistemlerdir. Aldığınız telefonu ne için kullanacaksanız, kullanım alanınıza göre soru sorsanız daha mantıklı ve etkileyici cevaplar alabilirsiniz. Ve daha sonra bu soruya kendiniz cevap bulmanız gerekir. Şuan iPhone 12 Pro Max kullanıyorum yıllardır iPhone kullanıyorum memnunum ama 1 yıl kadar samsung note 9 kullanmıştım acayip bir şekilde alışamamaştım telefon istediklerimi bana vermiyordu bende tekrardan iPhone geçiş sağladım. Ama bana sorarsanız da kesinlikle tavsiyem iPhone
  • 25-11-2021, 12:15:18
    #16
    Note aldığında neden daha önceden geçmedim diyeceksin İphone ın sadece vasıfsız bir karizması var yani onu kullananlar bi halt oldum sanıyor başkada birşeyi yok hocam.

    Android dediğin gibi pc gibi kullanabilirsin, çok uzun yıllardır note kullanan birisi olarak bunu yazıyorum, kulaktan dolma, masaya telefon koyup kendini bir şey sanan kişilerin yorumlarından sanma
  • 25-11-2021, 16:19:44
    #17
    Android bir xiaomi cihazdan iPhone 12 cihaza geçtim android ile ios arasında ki farkı şimdi çok daha iyi anlıyorum.
  • 25-11-2021, 16:25:46
    #18
    iPhone kullanıcısı olarak memnunum. X öneririm.