iPhone alcaktım fakat vazgeçtim, 8 ve X serisini 2nci el almak gerekir üretim yok çünkü,bir arıza çıksa çok pahalı tutuyor,Note 10 Pro yerine K40 veya Mi 10T tercih edin şuan mi 10t kullanıyorum her şeyi güzel ama K40 daha güzel