Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba, iOs ve Android işletim sistemleri bir birinden çok farklı sistemlerdir. Aldığınız telefonu ne için kullanacaksanız, kullanım alanınıza göre soru sorsanız daha mantıklı ve etkileyici cevaplar alabilirsiniz. Ve daha sonra bu soruya kendiniz cevap bulmanız gerekir. Şuan iPhone 12 Pro Max kullanıyorum yıllardır iPhone kullanıyorum memnunum ama 1 yıl kadar samsung note 9 kullanmıştım acayip bir şekilde alışamamaştım telefon istediklerimi bana vermiyordu bende tekrardan iPhone geçiş sağladım. Ama bana sorarsanız da kesinlikle tavsiyem iPhone