Note aldığında neden daha önceden geçmedim diyeceksin İphone ın sadece vasıfsız bir karizması var yani onu kullananlar bi halt oldum sanıyor başkada birşeyi yok hocam.

Android dediğin gibi pc gibi kullanabilirsin, çok uzun yıllardır note kullanan birisi olarak bunu yazıyorum, kulaktan dolma, masaya telefon koyup kendini bir şey sanan kişilerin yorumlarından sanma