YILLARDIR ANDORİD KULLANIRIM HEPSİNİ DE YENİ ÇIKAN ALMAYA ÇALIŞIRIM AMA. ŞUNU TECRUBE ETTİM İPHONE KALİTESİ GÖKLERDE HOCAM. SİZE yemin ederim İphone aldıktan sonra oh be dersiniz. Ve X almanızı öneririm bakmayın android diyen çoğu kişi iphone kullanmamış xiaomici tayfa