• 21-11-2021, 23:35:04
    #19
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru diyorsun abi. Çalışmayı seviyorum o yönden sıkıntım yok eyvallah ama adamlar keyfi işlerini yaptırıyor. Türkiye'de staj yapanlar neredeyse bu konudan şikayetçi. Allah şükür öyle bı sıkıntım yok. Kendimi köle olarak görmüyorum. Kullanıyorlar gibi geliyor
    Tabii ki, bazıları insanı kullanmayı çok severler o çok ayrı bir konu kendini kullandırmayı sınıflandırmalısın yani mesai bittiği zaman bile sana bir iş yaptırıyorlarsa o seni kullanmaya girer ama onun haricinde mesai saatinde kardeşim bi çay getirirmisin gibi konulara bence çok takılmamalısın bunlar sürekli olabilen şeyler

    Fakat ben bile bugün beraber çalıştığım arkadaşlarımdan birisinden çay istememişimdir.

    @isa_bcr_; delikanlı gibi söyle istedim mi hiç
  • 21-11-2021, 23:37:53
    #20
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki, bazıları insanı kullanmayı çok severler o çok ayrı bir konu kendini kullandırmayı sınıflandırmalısın yani mesai bittiği zaman bile sana bir iş yaptırıyorlarsa o seni kullanmaya girer ama onun haricinde mesai saatinde kardeşim bi çay getirirmisin gibi konulara bence çok takılmamalısın bunlar sürekli olabilen şeyler

    Fakat ben bile bugün beraber çalıştığım arkadaşlarımdan birisinden çay istememişimdir.

    @isa_bcr_; delikanlı gibi söyle istedim mi hiç
    Senin yanında çalışsam çay sana feda olsun abim. Allah razı olsun abi moralimi yerine getirdiniz. R10+ verdim. Bu arada r10+ nedir bilmiyorum iyi birşey herhalde 😄
  • 21-11-2021, 23:39:35
    #21
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım merhaba lise stajı yapıyorum. Çay getir , bulaşıkları yıka , paspas at vb. Adamlar keyfi işlerini de bana yaptırıyor. Tamam eyvallah bölümümle ilgili şeylerde yapıyorum. 3 ay geçti staja başlayalı sanki zaman geçmiyor gibi. Virüs zamanında 2 sene sanki 1 ay gibi geçip gitti. Sizin de böyle staj anınız var mı ? İnsanın zoruna gidiyor. Yaş 17
    Askerlik te dahil, xxxx burada sürem dolsun 1 dakika durmam dediğim yerler, şu anda beni ben yapan yerler. Bu tarz yerlerde sabrı, disiplini, insanlarla ilişki kurmasını kısacası hayatı öğreniyorsunuz. Şahsınıza, ailenize alenen herhangi bir hakaret, taciz olmadığı sürece, tuvalet te temizletseler, bir şeyler öğrenmeye çalışın, ders çıkarın. Mümkünse günlük tutun, her akşam veri girişi yapın.

    Davranışları konusuna gelirsek, taviz taviz doğurur. Birilerine sırf iyilik olsun, hakkımda kötü düşünmesinler diye iş yaparsanız, alır başını gider, durduramazsınız. Bir süre sonra da, bu işi bırakacak olursanız, aeronliva'nın xxx'ü kalktı, bizi tınlamıyor, baksana erkek oldu, değişti derler. Yine yaranamazsınız. En iyisi yukarıda arkadaşın da bahsettiği gibi, tavrınızı, karakterinizi en başından, uygun bir biçimde karşı tarafa iletin ki, bu tarz durumlar yaşanmasın.

    Yolun başındasın be dostum. Ne diyeyim ki, yaşadığın her dakikanın kıymetini bil, yaşadıklarından ders çıkar, ve asla çıkarken kapıları ardından kapatma. Sabır , mücadele, emek = başarı
  • 21-11-2021, 23:40:04
    #22
    Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin yanında çalışsam çay sana feda olsun abim. Allah razı olsun abi moralimi yerine getirdiniz. R10+ verdim. Bu arada r10+ nedir bilmiyorum iyi birşey herhalde 😄
    cümlemizden

    Dediğim gibi hiç takılma o noktalara çünkü eğitim sisteminde mağlum üzere staj defteri v.s konuları var olumsuz birşey yazarsa sana zararı olacak ama herşeyi bir kenara bırak bunların hepsi sana tecrübe olacak tamamen hayatında okadar çok şey göreceksin ki ve dönüp arkana baktığında evet ben bunu daha önce yaptım biliyorum diyebileceksin..

    Başarıların daim olsun şimdiden
  • 21-11-2021, 23:43:40
    #23
    rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cümlemizden

    Dediğim gibi hiç takılma o noktalara çünkü eğitim sisteminde mağlum üzere staj defteri v.s konuları var olumsuz birşey yazarsa sana zararı olacak ama herşeyi bir kenara bırak bunların hepsi sana tecrübe olacak tamamen hayatında okadar çok şey göreceksin ki ve dönüp arkana baktığında evet ben bunu daha önce yaptım biliyorum diyebileceksin..

    Başarıların daim olsun şimdiden
    Teşekkür ederim abi . Allah'a emanet olun iyi akşamlar
  • 22-11-2021, 10:45:57
    #24
    reis seninle şöyle oturup yaptığım stajı anlatasım geldi
  • 22-11-2021, 11:17:38
    #25
    Ne bekliyordun kardeşim
    Lise çağları böyle olur ama; İşinde iyi olmazsan, üniversite stajında da aynısı yaptırırlar.
    Hatta mezun olduktan sonra da yaptırırlar
    Ders almaya bak, bırak biraz onurun gururun törpülensin yanmadıkça pişemezsin.
  • 22-11-2021, 11:22:42
    #26
    dostum orası okul değil iş yeri, onlar sana birşeyler öğretecek sende onların angaryasını yapacaksın. çok büyük bir yerde staj yapmadığın sürece staj budur
  • 22-11-2021, 11:53:02
    #27
    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum orası okul değil iş yeri, onlar sana birşeyler öğretecek sende onların angaryasını yapacaksın. çok büyük bir yerde staj yapmadığın sürece staj budur
    Muhasebe ofisi abi bakalım idare edicez