Rademancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru diyorsun abi. Çalışmayı seviyorum o yönden sıkıntım yok eyvallah ama adamlar keyfi işlerini yaptırıyor. Türkiye'de staj yapanlar neredeyse bu konudan şikayetçi. Allah şükür öyle bı sıkıntım yok. Kendimi köle olarak görmüyorum. Kullanıyorlar gibi geliyor
Tabii ki, bazıları insanı kullanmayı çok severler o çok ayrı bir konu kendini kullandırmayı sınıflandırmalısın yani mesai bittiği zaman bile sana bir iş yaptırıyorlarsa o seni kullanmaya girer ama onun haricinde mesai saatinde kardeşim bi çay getirirmisin gibi konulara bence çok takılmamalısın bunlar sürekli olabilen şeyler

Fakat ben bile bugün beraber çalıştığım arkadaşlarımdan birisinden çay istememişimdir.

@isa_bcr_; delikanlı gibi söyle istedim mi hiç