Ne bekliyordun kardeşim
Lise çağları böyle olur ama; İşinde iyi olmazsan, üniversite stajında da aynısı yaptırırlar.
Hatta mezun olduktan sonra da yaptırırlar
Ders almaya bak, bırak biraz onurun gururun törpülensin yanmadıkça pişemezsin.