Senin yanında çalışsam çay sana feda olsun abim. Allah razı olsun abi moralimi yerine getirdiniz. R10+ verdim. Bu arada r10+ nedir bilmiyorum iyi birşey herhalde 😄

cümlemizden
Dediğim gibi hiç takılma o noktalara çünkü eğitim sisteminde mağlum üzere staj defteri v.s konuları var olumsuz birşey yazarsa sana zararı olacak ama herşeyi bir kenara bırak bunların hepsi sana tecrübe olacak tamamen hayatında okadar çok şey göreceksin ki ve dönüp arkana baktığında evet ben bunu daha önce yaptım biliyorum diyebileceksin..
Başarıların daim olsun şimdiden