rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cümlemizden

Dediğim gibi hiç takılma o noktalara çünkü eğitim sisteminde mağlum üzere staj defteri v.s konuları var olumsuz birşey yazarsa sana zararı olacak ama herşeyi bir kenara bırak bunların hepsi sana tecrübe olacak tamamen hayatında okadar çok şey göreceksin ki ve dönüp arkana baktığında evet ben bunu daha önce yaptım biliyorum diyebileceksin..

Başarıların daim olsun şimdiden
Teşekkür ederim abi . Allah'a emanet olun iyi akşamlar