Tabii ki, bazıları insanı kullanmayı çok severler o çok ayrı bir konu kendini kullandırmayı sınıflandırmalısın yani mesai bittiği zaman bile sana bir iş yaptırıyorlarsa o seni kullanmaya girer ama onun haricinde mesai saatinde kardeşim bi çay getirirmisin gibi konulara bence çok takılmamalısın bunlar sürekli olabilen şeyler
Fakat ben bile bugün beraber çalıştığım arkadaşlarımdan birisinden çay istememişimdir.
@isa_bcr_; delikanlı gibi söyle istedim mi hiç
Senin yanında çalışsam çay sana feda olsun abim. Allah razı olsun abi moralimi yerine getirdiniz. R10+ verdim. Bu arada r10+ nedir bilmiyorum iyi birşey herhalde 😄