Askerde usta birliğinde telefon kullanılır mı
9
●185
- 21-11-2021, 16:17:17Üyeliği durdurulduŞubat ayında askerim yedek subay olma ihtimalim de var acemilik bittikten sonra usta birliğinde yüksek model telefon kullanabilir miyim hırsızlık gibi olaylar olur mu sizce yoksa düşük model bi androidle mi idare edeyim
- 21-11-2021, 16:18:49Yedek subaysan çalınma ihtimali olmaz herhalde, normal askersen yer değiştirebilir zira akıllı telefonların hepsinin yasak olduğunu biliyorum.
- 21-11-2021, 16:20:03Üyeliği durduruldunormal er olursam dandik bi android sokayım içeri o zaman hocamWebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2021, 16:36:15Kardeşim askerlik öyle bir yerki olmaz dediğin şey hemen olur yada olur dediğin şey olmaz çok karışık bir sistem var size kısa özet geçeyim
Resmiyete göre android telefon kullanmak yasak
Doğuya düşerseniz er veya rütbeli her türlü kullanırsınız ( normal er olursanız ilk ay zor sonrası kesin kullanırsınız)
Batıda rütbeli olursanız kolay bir şekilde kullanırsınız ( normal er olarak %35 ihtimalle kullanırsınız )
Çalınma olayıda karışık kalabalık bir ortamda olursan çalma ihtimalli yüksek her ihtimale karşı tedbirli davranın şimdiden iyi tezkereler - 21-11-2021, 17:14:16Üyeliği durdurulduo zaman gidip göreceğiz kesin bişey yok herhaldeHalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2021, 17:14:51Üyeliği durdurulduSubayda olsan acemi de tuşlu dışında kimse kullanamıyormuş sanırımSergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle