Konu
Askerde usta birliğinde telefon kullanılır mı
21-11-2021, 16:17:17
#1
SmithWesson
Üyeliği durduruldu
Şubat ayında askerim yedek subay olma ihtimalim de var acemilik bittikten sonra usta birliğinde yüksek model telefon kullanabilir miyim hırsızlık gibi olaylar olur mu sizce yoksa düşük model bi androidle mi idare edeyim