Askerde usta birliğinde telefon kullanılır mı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Askerde usta birliğinde telefon kullanılır mı
9
●
185
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Askerde usta birliğinde telefon kullanılır mı
1
2
21-11-2021, 18:41:33
#10
Sergion
SmithWesson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Subayda olsan acemi de tuşlu dışında kimse kullanamıyormuş sanırım
Evet bu soruyu sorduktan sonra biraz araştırma yaptım. Acemi birliğinde er/erbaş statüsünde olduğun için yemin töreni öncesi kullanmak yasak. Sonrasında da kullanılır zaten.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler