Konu
Askerde usta birliğinde telefon kullanılır mı
21-11-2021, 18:41:33
#10
Sergion
SmithWesson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Subayda olsan acemi de tuşlu dışında kimse kullanamıyormuş sanırım
Evet bu soruyu sorduktan sonra biraz araştırma yaptım. Acemi birliğinde er/erbaş statüsünde olduğun için yemin töreni öncesi kullanmak yasak. Sonrasında da kullanılır zaten.