Siirtte askerlik yaptım telefonu 5 ay göstermediler. Doğuda kesin kullanılır diye bişey yok öyle yerler var kı şampuan kutusunu kesip telefon varmı diye bakıyorlar. Gözümün önünde yapılan aramayı bir anlatsam size