Konu
Askerde usta birliğinde telefon kullanılır mı
21-11-2021, 16:51:18
#7
Sergion
Yedek subay olarak ben de başvuru yaptım. Şubat celbi için. Göreve başlayınca kullanılır diye biliyorum çünkü eve çıkmak gibi ekstra durumların da var. Ancak yedek subay acemi birliğinde kullanılır mı ben de çok merak ediyorum