Kardeşim askerlik öyle bir yerki olmaz dediğin şey hemen olur yada olur dediğin şey olmaz çok karışık bir sistem var size kısa özet geçeyim
Resmiyete göre android telefon kullanmak yasak
Doğuya düşerseniz er veya rütbeli her türlü kullanırsınız ( normal er olursanız ilk ay zor sonrası kesin kullanırsınız)
Batıda rütbeli olursanız kolay bir şekilde kullanırsınız ( normal er olarak %35 ihtimalle kullanırsınız )
Çalınma olayıda karışık kalabalık bir ortamda olursan çalma ihtimalli yüksek her ihtimale karşı tedbirli davranın şimdiden iyi tezkereler