• 21-11-2021, 16:17:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Şubat ayında askerim yedek subay olma ihtimalim de var acemilik bittikten sonra usta birliğinde yüksek model telefon kullanabilir miyim hırsızlık gibi olaylar olur mu sizce yoksa düşük model bi androidle mi idare edeyim
  • 21-11-2021, 16:18:49
    #2
    Yedek subaysan çalınma ihtimali olmaz herhalde, normal askersen yer değiştirebilir zira akıllı telefonların hepsinin yasak olduğunu biliyorum.
  • 21-11-2021, 16:20:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek subaysan çalınma ihtimali olmaz herhalde, normal askersen yer değiştirebilir zira akıllı telefonların hepsinin yasak olduğunu biliyorum.
    normal er olursam dandik bi android sokayım içeri o zaman hocam
  • 21-11-2021, 16:36:15
    #4
    Kardeşim askerlik öyle bir yerki olmaz dediğin şey hemen olur yada olur dediğin şey olmaz çok karışık bir sistem var size kısa özet geçeyim
    Resmiyete göre android telefon kullanmak yasak
    Doğuya düşerseniz er veya rütbeli her türlü kullanırsınız ( normal er olursanız ilk ay zor sonrası kesin kullanırsınız)
    Batıda rütbeli olursanız kolay bir şekilde kullanırsınız ( normal er olarak %35 ihtimalle kullanırsınız )
    Çalınma olayıda karışık kalabalık bir ortamda olursan çalma ihtimalli yüksek her ihtimale karşı tedbirli davranın şimdiden iyi tezkereler
  • 21-11-2021, 16:45:45
    #5
    Pay
    Üyeliği durduruldu
    Komutanların gözüne sokmayacak şekilde kullanacaksan kullanabilirsin.
  • 21-11-2021, 16:47:31
    #6
    Siirtte askerlik yaptım telefonu 5 ay göstermediler. Doğuda kesin kullanılır diye bişey yok öyle yerler var kı şampuan kutusunu kesip telefon varmı diye bakıyorlar. Gözümün önünde yapılan aramayı bir anlatsam size
  • 21-11-2021, 16:51:18
    #7
    Yedek subay olarak ben de başvuru yaptım. Şubat celbi için. Göreve başlayınca kullanılır diye biliyorum çünkü eve çıkmak gibi ekstra durumların da var. Ancak yedek subay acemi birliğinde kullanılır mı ben de çok merak ediyorum
  • 21-11-2021, 17:14:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim askerlik öyle bir yerki olmaz dediğin şey hemen olur yada olur dediğin şey olmaz çok karışık bir sistem var size kısa özet geçeyim
    Resmiyete göre android telefon kullanmak yasak
    Doğuya düşerseniz er veya rütbeli her türlü kullanırsınız ( normal er olursanız ilk ay zor sonrası kesin kullanırsınız)
    Batıda rütbeli olursanız kolay bir şekilde kullanırsınız ( normal er olarak %35 ihtimalle kullanırsınız )
    Çalınma olayıda karışık kalabalık bir ortamda olursan çalma ihtimalli yüksek her ihtimale karşı tedbirli davranın şimdiden iyi tezkereler
    o zaman gidip göreceğiz kesin bişey yok herhalde
  • 21-11-2021, 17:14:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedek subay olarak ben de başvuru yaptım. Şubat celbi için. Göreve başlayınca kullanılır diye biliyorum çünkü eve çıkmak gibi ekstra durumların da var. Ancak yedek subay acemi birliğinde kullanılır mı ben de çok merak ediyorum
    Subayda olsan acemi de tuşlu dışında kimse kullanamıyormuş sanırım