• 08-11-2021, 16:28:58
    #1
    Makina operatorlugu nasil bir iştir? Ortalama 4k kadar civarı maastan bahsediliyor. Şu anda asgari ücretin 1 ustu aliyorum farkli sektörde. 15 20 gün eğitim alip operatörlük yapılır mı? Makina ambalaj makinası
  • 08-11-2021, 16:43:18
    #2
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    Operatör bir boka yaramaz hocam yanlış anlamayın aynı meslekte bende varım 8 senedir sürünürsün operatörlükte 😊
  • 08-11-2021, 16:45:02
    #3
    burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Operatör bir **** yaramaz hocam yanlış anlamayın aynı meslekte bende varım 8 senedir sürünürsün operatörlükte 😊
    Neden bir işe yaramasın ki hocam? Makina degerleri acip kapatma v.b şeyler degil mi?
  • 08-11-2021, 16:50:01
    #4
    Makine çeşidine göre değişir.Kolay makine var zor makine var.Makine Operatörleri genelde dikkatli, titiz insanlardan seçilir.Çok kolay bir meslek olduğu kadar ayni zamanda ciddi ve riskli bir iştir.Seri parça hatası yaparsanız işverene ciddi zararlar verebilirsiniz.

    Makineler tam otomatik, yarı otomatik veya manuel olarak üçe ayrılır.Bunlar benim tecrübelerim.

    Yine bana göre en kolay makine yarı otomatik makine çeşididir.Üretilen veya işlenen parçanın kalite oranı yüksek, iş kazası oranı minimum olur.Maaş montaj operatörlerine göre biraz daha yüksek olması gerekir.Sonuç itibariyle dikkatli yapildiğinda zevkli mesleklerdendir.
  • 08-11-2021, 16:58:57
    #5
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makine çeşidine göre değişir.Kolay makine var zor makine var.Makine Operatörleri genelde dikkatli, titiz insanlardan seçilir.Çok kolay bir meslek olduğu kadar ayni zamanda ciddi ve riskli bir iştir.Seri parça hatası yaparsanız işverene ciddi zararlar verebilirsiniz.

    Makineler tam otomatik, yarı otomatik veya manuel olarak üçe ayrılır.Bunlar benim tecrübelerim.

    Yine bana göre en kolay makine yarı otomatik makine çeşididir.Üretilen veya işlenen parçanın kalite oranı yüksek, iş kazası oranı minimum olur.Maaş montaj operatörlerine göre biraz daha yüksek olması gerekir.Sonuç itibariyle dikkatli yapildiğinda zevkli mesleklerdendir.
    Çok teşkkur ederim. Böyle bir laf geldi guvenilir adam arıyoruz. Kendi adamımız olsun dediler bana söylediler ama daha tam net değil. Makina dedigim gibi ambalaj kutu makinası oluklu değil. Şu andaki işime bakarak maaşı en azından 1k yüksek. Eğer olursa maaşı 4.5k diyeceğim. Peki maaş ortalamalari nasil hocam?
  • 08-11-2021, 17:07:23
    #6
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşkkur ederim. Böyle bir laf geldi guvenilir adam arıyoruz. Kendi adamımız olsun dediler bana söylediler ama daha tam net değil. Makina dedigim gibi ambalaj kutu makinası oluklu değil. Şu andaki işime bakarak maaşı en azından 1k yüksek. Eğer olursa maaşı 4.5k diyeceğim. Peki maaş ortalamalari nasil hocam?
    Çalışma saatleri ne kadar ? 8 saate 4.5K Manisa Sanayisine göre iyi para ..
  • 08-11-2021, 17:21:41
    #7
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma saatleri ne kadar ? 8 saate 4.5K Manisa Sanayisine göre iyi para ..
    Şoyle o kadarını sormadim ama standart 8-6 olması gerek belki 6.30 da olabilir

    Yani burasi bi fabrika ortalama bu yatırımda 15 20 kisi calisacak. Firmada toplam ortalama 70 80 çalısan var ama benim dediğim yer max 15 20 kişi olur. Anladigim sey 4k iyi bir rakam
  • 08-11-2021, 17:21:49
    #8
    Gıda sektöründe "üretim sistemleri öperatörü" olarak çalışıyorum 3,5k maaş alıyorum hocam. Belgeyi işyeri alacaksa maaşı öncesinde konuşun hocam.bize işyeri aldı belgeyi ama maaş 100tl fark etti ülkemizde diplomayı bile takmayan insanlar iş makinası öperatörü değilsen pek maaş vermiyor
  • 08-11-2021, 17:24:11
    #9
    gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gıda sektöründe "üretim sistemleri öperatörü" olarak çalışıyorum 3,5k maaş alıyorum hocam. Belgeyi işyeri alacaksa maaşı öncesinde konuşun hocam.bize işyeri aldı belgeyi ama maaş 100tl fark etti ülkemizde diplomayı bile takmayan insanlar iş makinası öperatörü değilsen pek maaş vermiyor
    Belge olayi hakkinda hic bir bilgim yok. Bu belge bana has bi belge mi oluyor nedir tam olarak? Ama maas onceden konusurum.