Makina Operatörlüğü Hakkinda
11
●78
- 08-11-2021, 16:45:02Neden bir işe yaramasın ki hocam? Makina degerleri acip kapatma v.b şeyler degil mi?burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2021, 16:50:01Makine çeşidine göre değişir.Kolay makine var zor makine var.Makine Operatörleri genelde dikkatli, titiz insanlardan seçilir.Çok kolay bir meslek olduğu kadar ayni zamanda ciddi ve riskli bir iştir.Seri parça hatası yaparsanız işverene ciddi zararlar verebilirsiniz.
Makineler tam otomatik, yarı otomatik veya manuel olarak üçe ayrılır.Bunlar benim tecrübelerim.
Yine bana göre en kolay makine yarı otomatik makine çeşididir.Üretilen veya işlenen parçanın kalite oranı yüksek, iş kazası oranı minimum olur.Maaş montaj operatörlerine göre biraz daha yüksek olması gerekir.Sonuç itibariyle dikkatli yapildiğinda zevkli mesleklerdendir. - 08-11-2021, 16:58:57Çok teşkkur ederim. Böyle bir laf geldi guvenilir adam arıyoruz. Kendi adamımız olsun dediler bana söylediler ama daha tam net değil. Makina dedigim gibi ambalaj kutu makinası oluklu değil. Şu andaki işime bakarak maaşı en azından 1k yüksek. Eğer olursa maaşı 4.5k diyeceğim. Peki maaş ortalamalari nasil hocam?bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2021, 17:07:23Çalışma saatleri ne kadar ? 8 saate 4.5K Manisa Sanayisine göre iyi para ..mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2021, 17:21:41Şoyle o kadarını sormadim ama standart 8-6 olması gerek belki 6.30 da olabilirbozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani burasi bi fabrika ortalama bu yatırımda 15 20 kisi calisacak. Firmada toplam ortalama 70 80 çalısan var ama benim dediğim yer max 15 20 kişi olur. Anladigim sey 4k iyi bir rakam - 08-11-2021, 17:21:49Gıda sektöründe "üretim sistemleri öperatörü" olarak çalışıyorum 3,5k maaş alıyorum hocam. Belgeyi işyeri alacaksa maaşı öncesinde konuşun hocam.bize işyeri aldı belgeyi ama maaş 100tl fark etti
ülkemizde diplomayı bile takmayan insanlar iş makinası öperatörü değilsen pek maaş vermiyor
- 08-11-2021, 17:24:11Belge olayi hakkinda hic bir bilgim yok. Bu belge bana has bi belge mi oluyor nedir tam olarak? Ama maas onceden konusurum.gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ülkemizde diplomayı bile takmayan insanlar iş makinası öperatörü değilsen pek maaş vermiyor