• 08-11-2021, 17:27:38
    #10
    Kolay iş değildir. 15 - 20 günde öğrenilmez. Önce makinanın yağcılığını yapman lazım. Loder - exkavatör - dozer vs. Önerim exkavatör olur 25 tonluk. Bir usta operatörün yanına yağcı olarak başlarsın 1 yıl kadar kavrarsın makinayı sonrasında G sınıfı operatör belgeni aldıktan sonra bir şantiyede işe başlarsın maaşları tr de en düşük 5.000-6.000 ₺ başlıyor ama önerim yurt dısı iş bulman. Katar - dubai - ırak - rusya operatör arıyor cv gönderirsin evrakların tamsa çağırabilirler birde referans daha önce çalıştıgın firmalar önemli. Yurt dısında 2-3 bin dolar arası maaşları var.
  • 08-11-2021, 17:28:04
    #11
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belge olayi hakkinda hic bir bilgim yok. Bu belge bana has bi belge mi oluyor nedir tam olarak? Ama maas onceden konusurum.
    Devlet tarafından yetkili kurslar oluyor hocam bu belgeler için (ehliyet gibi düşün). Ücreti ile bu belgeleri alıyorsun ve işverene iletiyorsun. Belge şahsına ait oluyor ve siciline işleniyor.
  • 08-11-2021, 17:29:47
    #12
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay iş değildir. 15 - 20 günde öğrenilmez. Önce makinanın yağcılığını yapman lazım. Loder - exkavatör - dozer vs. Önerim exkavatör olur 25 tonluk. Bir usta operatörün yanına yağcı olarak başlarsın 1 yıl kadar kavrarsın makinayı sonrasında G sınıfı operatör belgeni aldıktan sonra bir şantiyede işe başlarsın maaşları tr de en düşük 5.000-6.000 ₺ başlıyor ama önerim yurt dısı iş bulman. Katar - dubai - ırak - rusya operatör arıyor cv gönderirsin evrakların tamsa çağırabilirler birde referans daha önce çalıştıgın firmalar önemli. Yurt dısında 2-3 bin dolar arası maaşları var.
    Iş makinasi kepce operatorlugu vs degil hocam. Normal makina yari otomatik