mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belge olayi hakkinda hic bir bilgim yok. Bu belge bana has bi belge mi oluyor nedir tam olarak? Ama maas onceden konusurum.
Devlet tarafından yetkili kurslar oluyor hocam bu belgeler için (ehliyet gibi düşün). Ücreti ile bu belgeleri alıyorsun ve işverene iletiyorsun. Belge şahsına ait oluyor ve siciline işleniyor.