burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Operatör bir **** yaramaz hocam yanlış anlamayın aynı meslekte bende varım 8 senedir sürünürsün operatörlükte 😊
Neden bir işe yaramasın ki hocam? Makina degerleri acip kapatma v.b şeyler degil mi?