Çok teşkkur ederim. Böyle bir laf geldi guvenilir adam arıyoruz. Kendi adamımız olsun dediler bana söylediler ama daha tam net değil. Makina dedigim gibi ambalaj kutu makinası oluklu değil. Şu andaki işime bakarak maaşı en azından 1k yüksek. Eğer olursa maaşı 4.5k diyeceğim. Peki maaş ortalamalari nasil hocam?
Çalışma saatleri ne kadar ?
8 saate 4.5K Manisa Sanayisine göre iyi para ..