Gıda sektöründe "üretim sistemleri öperatörü" olarak çalışıyorum 3,5k maaş alıyorum hocam. Belgeyi işyeri alacaksa maaşı öncesinde konuşun hocam.bize işyeri aldı belgeyi ama maaş 100tl fark etti

ülkemizde diplomayı bile takmayan insanlar iş makinası öperatörü değilsen pek maaş vermiyor
Belge olayi hakkinda hic bir bilgim yok. Bu belge bana has bi belge mi oluyor nedir tam olarak? Ama maas onceden konusurum.