Gıda sektöründe "üretim sistemleri öperatörü" olarak çalışıyorum 3,5k maaş alıyorum hocam. Belgeyi işyeri alacaksa maaşı öncesinde konuşun hocam.bize işyeri aldı belgeyi ama maaş 100tl fark etti ülkemizde diplomayı bile takmayan insanlar iş makinası öperatörü değilsen pek maaş vermiyor