• 01-11-2021, 08:51:07
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun Özlem hocam. Evet 40 lı yaşlarda bi astım hastası vardı tanıdık. 15 gün kadar entübe kaldı şuan gayet sağlıklı.. Olumsuz düşünmeyin lütfen
    Çok saolun hocam.
  • 01-11-2021, 08:51:38
    Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 yaşındayım, 13 yaşından beri dedemle ikimiz yaşıyoruz. Temmuz ayında dedem delta plus varyantına yakalandı ve entübe edildi. 89 yaşında kendisi bu arada, hiç bir hastalığı yoktu. Yaklaşık 1 ay entübede kaldıktan sonra eskisi gibi olmasa da entübeden çıktı. Anneniz daha gençmiş ve hastalığıda yokmuş bence en kısa zamanda sağlığına kavuşacaktır, çok çok geçmiş olsun.
    İnşallah hocam karamsarlığa kapılmıyoruz
  • 01-11-2021, 09:42:35
    bildiğim çok fazla örneği var. Hatta çok yakın bir tanıdığım 3 aya yakın süre hastanede ve bu sürenin büyük kısmını entübe olarak geçirdi, şuan gayet iyi sürekli görüşüyoruz. İyi düşünün, iyi olsun. Allah şifa versin.
  • 01-11-2021, 09:45:58
    annenize dua ettim allahın izniyle sağlığına kavuşur inşallah
  • 01-11-2021, 09:53:51
    Badr_Hari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    annenize dua ettim allahın izniyle sağlığına kavuşur inşallah
    Çok saolun hocam insallah
  • 01-11-2021, 09:54:14
    technoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim çok fazla örneği var. Hatta çok yakın bir tanıdığım 3 aya yakın süre hastanede ve bu sürenin büyük kısmını entübe olarak geçirdi, şuan gayet iyi sürekli görüşüyoruz. İyi düşünün, iyi olsun. Allah şifa versin.
    İnşallah iyileşecek hocam
  • 01-11-2021, 09:56:28
    Kardeşim tabiki iyileşiyor. İyileşmeyen oranı çok çok düşük zaten . Moralinizi bozmayın. Allah'ın izniyle kurtulur. Allah acil şifalar versin.
  • 01-11-2021, 09:57:40
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim tabiki iyileşiyor. İyileşmeyen oranı çok çok düşük zaten . Moralinizi bozmayın. Allah'ın izniyle kurtulur. Allah acil şifalar versin.
    işte, bi defa göz korkunca insanız herşeyi düşünüyoruz.
  • 01-11-2021, 10:00:40
    ozlemege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte, bi defa göz korkunca insanız herşeyi düşünüyoruz.
    Benim annem de geçen cuma çıktı hastaneden evde cihazla nefes alıyor hala. Çok ilerlemiş usuttum ben covid değilim diyordu. Aslında en önemlisi son iki aydır çok çalıştı ve hiç iyi ve düzenli beslenmedi. Herşey ondan kaynaklandı.