onlinecihan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Entübe olup iyileşen var mı?
136
●2.445
- 01-11-2021, 08:51:38İnşallah hocam karamsarlığa kapılmıyoruzProteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 09:42:35bildiğim çok fazla örneği var. Hatta çok yakın bir tanıdığım 3 aya yakın süre hastanede ve bu sürenin büyük kısmını entübe olarak geçirdi, şuan gayet iyi sürekli görüşüyoruz. İyi düşünün, iyi olsun. Allah şifa versin.
- 01-11-2021, 09:53:51Çok saolun hocam insallahBadr_Hari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 09:54:14İnşallah iyileşecek hocamtechnoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 09:57:40işte, bi defa göz korkunca insanız herşeyi düşünüyoruz.dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 10:00:40Benim annem de geçen cuma çıktı hastaneden evde cihazla nefes alıyor hala. Çok ilerlemiş usuttum ben covid değilim diyordu. Aslında en önemlisi son iki aydır çok çalıştı ve hiç iyi ve düzenli beslenmedi. Herşey ondan kaynaklandı.ozlemege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle