technoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bildiğim çok fazla örneği var. Hatta çok yakın bir tanıdığım 3 aya yakın süre hastanede ve bu sürenin büyük kısmını entübe olarak geçirdi, şuan gayet iyi sürekli görüşüyoruz. İyi düşünün, iyi olsun. Allah şifa versin.
İnşallah iyileşecek hocam