dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim tabiki iyileşiyor. İyileşmeyen oranı çok çok düşük zaten . Moralinizi bozmayın. Allah'ın izniyle kurtulur. Allah acil şifalar versin.
işte, bi defa göz korkunca insanız herşeyi düşünüyoruz.