işte, bi defa göz korkunca insanız herşeyi düşünüyoruz.
Benim annem de geçen cuma çıktı hastaneden evde cihazla nefes alıyor hala. Çok ilerlemiş usuttum ben covid değilim diyordu. Aslında en önemlisi son iki aydır çok çalıştı ve hiç iyi ve düzenli beslenmedi. Herşey ondan kaynaklandı.