Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
22 yaşındayım, 13 yaşından beri dedemle ikimiz yaşıyoruz. Temmuz ayında dedem delta plus varyantına yakalandı ve entübe edildi. 89 yaşında kendisi bu arada, hiç bir hastalığı yoktu. Yaklaşık 1 ay entübede kaldıktan sonra eskisi gibi olmasa da entübeden çıktı. Anneniz daha gençmiş ve hastalığıda yokmuş bence en kısa zamanda sağlığına kavuşacaktır, çok çok geçmiş olsun.
İnşallah hocam karamsarlığa kapılmıyoruz