Konu
Entübe olup iyileşen var mı?
01-11-2021, 08:51:07
#100
ozlemege
onlinecihan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun Özlem hocam. Evet 40 lı yaşlarda bi astım hastası vardı tanıdık. 15 gün kadar entübe kaldı şuan gayet sağlıklı.. Olumsuz düşünmeyin lütfen
Çok saolun hocam.