onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun Özlem hocam. Evet 40 lı yaşlarda bi astım hastası vardı tanıdık. 15 gün kadar entübe kaldı şuan gayet sağlıklı.. Olumsuz düşünmeyin lütfen
Çok saolun hocam.