yemretuncel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Entübe olup iyileşen var mı?
136
●2.445
- 31-10-2021, 15:38:04Öncelikle geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Biz de geçen yıl bu zamanlar covid'e yakalanmıştık. Ben de hiç bir belirti olmamasına rağmen annem 15-20 gün hastanede entübe olarak kaldı. Pnömoni olmuş ve akciğerlerinin bir bölümüne virüs tutunmuştu. Bu zorlu sürecin ardından sağ salim hastaneden çıktı ve kısa sürede kendini toparladı. Siz de moralinizi bozmayın çabucak atlatır inşallah.
- 31-10-2021, 16:02:45Ah inşallah hocam inşallah. Şuan tahlilleri iyiye gidiyor. D-dimer giderek yükseliyor bir onu çözebilseler bide nefesi çözebilseler yeter zatenBy_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2021, 16:03:12İnşallah iyileşir hocam inanın çok zormuş.U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-10-2021, 18:20:14Acil tıp sektöründe çalışıyorum. Bugüne kadar yüzlerce, binleri zorlayacak şekilde hastamız oldu.
Entübe olup da, extübe (entübasyon tüpünün çıkartılıp, hastanın uyandırılması işlemi..) olan onlarca hasta mevcut. Bizzat şahit olmuşluğum da var.
Acil şifalar.
