• 31-10-2021, 15:30:09
    #82
    yemretuncel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, yakın bir akrabam 40 günden fazla yoğun bakım ve hafif yoğun bakımda kaldı. Şu an sapasağlam çok az nefes darlığı kalmıştı onu da her geçen gün atlatıyor. Telefonla vs konustugunuzda pozitif konusmayi unutmayin bir de yemek sokmaya izin veriyorlarsa sevdigi yemekleri götürün.
    Hocam doktoruyla görüşemiyoruz suan entübe durumda ne telefonla konusmasıı ne başka birşeyi. Nefes alsa başka birşey istediğimiz yok şuanda sadece %15 kendi nefes alabiliyor. %85 makine nefes alıyor.
  • 31-10-2021, 15:34:49
    #83
    öncelikle çok geçmiş olsun asla umutlarınızı yitirmeyin ve asla pes etmeyin sabırla bekleyin. 1 ay entübe kalıp sonrasında evde 3 ay yataktan kalkmayan tanıdığım var şuan sapasağlam işe gidip geliyor çok şükür iyileşti.
  • 31-10-2021, 15:38:04
    #84
    Öncelikle geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Biz de geçen yıl bu zamanlar covid'e yakalanmıştık. Ben de hiç bir belirti olmamasına rağmen annem 15-20 gün hastanede entübe olarak kaldı. Pnömoni olmuş ve akciğerlerinin bir bölümüne virüs tutunmuştu. Bu zorlu sürecin ardından sağ salim hastaneden çıktı ve kısa sürede kendini toparladı. Siz de moralinizi bozmayın çabucak atlatır inşallah.
  • 31-10-2021, 16:02:45
    #85
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Biz de geçen yıl bu zamanlar covid'e yakalanmıştık. Ben de hiç bir belirti olmamasına rağmen annem 15-20 gün hastanede entübe olarak kaldı. Pnömoni olmuş ve akciğerlerinin bir bölümüne virüs tutunmuştu. Bu zorlu sürecin ardından sağ salim hastaneden çıktı ve kısa sürede kendini toparladı. Siz de moralinizi bozmayın çabucak atlatır inşallah.
    Ah inşallah hocam inşallah. Şuan tahlilleri iyiye gidiyor. D-dimer giderek yükseliyor bir onu çözebilseler bide nefesi çözebilseler yeter zaten
  • 31-10-2021, 16:03:12
    #86
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle çok geçmiş olsun asla umutlarınızı yitirmeyin ve asla pes etmeyin sabırla bekleyin. 1 ay entübe kalıp sonrasında evde 3 ay yataktan kalkmayan tanıdığım var şuan sapasağlam işe gidip geliyor çok şükür iyileşti.
    İnşallah iyileşir hocam inanın çok zormuş.
  • 31-10-2021, 16:09:27
    #87
    Kurumsal Backlink SEO
    Geçmiş olsun, evet var hatta aylarca kaldı ve sapasağlam döndü maşallah. İnş. aynısı olacaktır
  • 31-10-2021, 17:17:59
    #88
    İŞ yerinden arkadaşım 1 hafta kadar entübeydi. Şimdi çok iyi durumda. Moralinizi bozmayın anneniz gülerek çıkacaktır o hastaneden
  • 31-10-2021, 17:48:20
    #89
    gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İŞ yerinden arkadaşım 1 hafta kadar entübeydi. Şimdi çok iyi durumda. Moralinizi bozmayın anneniz gülerek çıkacaktır o hastaneden
    İnşallah hocam
  • 31-10-2021, 18:20:14
    #90
    Acil tıp sektöründe çalışıyorum. Bugüne kadar yüzlerce, binleri zorlayacak şekilde hastamız oldu.
    Entübe olup da, extübe (entübasyon tüpünün çıkartılıp, hastanın uyandırılması işlemi..) olan onlarca hasta mevcut. Bizzat şahit olmuşluğum da var.
    Acil şifalar.